ניסיתי את מחולל התמונות DALL·E 2 ואלו התמונות המדהימות שהוא יצר

מחולל תמונות מבוסס בינה מלאכותית

מחולל תמונות מבוסס בינה מלאכותית זה דבר שמדברים עליו כבר הרבה זמן, אך עד לאחרונה הטכנולוגיה הזאת היתה בגרסת בטה והשירות לא זמין לכולם. לשמחתי הרבה לאחרונה חברת OpenAI פתחה את מחולל התמונות שלהם DALL·E 2 שמאפשר לייצר תמונות מבוססות טקסט שהמשתמשים מזינים למערכת והיא מייצרת את התמונות באמצעות טכנולוגיית AI ו/או לשדרג תמונה קיימת באמצעות הטכנולוגיה המגניבה הזאת.

הרישום לאתר של OpenAI הוא פשוט וקל ואחריו ניתן להשתמש במחולל התמונות DALL·E 2. לפני שתצאו לדרך ותתפרעו עם המחולל חשוב לציין שכרגע החברה מאפשרת לייצר עד 50 תמונות ראשונות בחינם בחודש הראשון לשימוש ולאחר מכן ניתן עוד 15 תמונות  בכל חודש. לאחר שמגיעים למגבלת השימוש ניתן לרכוש קרדיטים נוספים לתמונות AI נוספות שיהיה ניתן לייצר באמצעות המערכת.

תכלס זה כיף ואפילו טיפה ממכר לשחק עם המערכת הזאת ולבחון עד כמה הטכנולוגיה יכולה לייצר תמונות/ציורים רק על פי שורת טקסט שהזנתם. כמו שתראו מיד בתמונות שיצרתי באמצעות המערכת בחלק מהמקרים התוצאה היא לא פחות ממדהימה ובחלק יש מקום לשיפור, אבל בשורה התחתונה הפוטנציאל של הטכנולוגיה פשוט ענקי וסביר להניח שהשימוש של משתמשי הקצה ועסקים יעלה עם הזמן.

עכשיו אחרי כל ההקדמה ריכזתי לכם כמה תמונות שיצרתי באמצעות המערכת. מעל לכל תמונה כתבתי את המשפט שנתתי למערכת ליצור באמצעותו את הציור. מוזמנים לגלול למטה וליהנות מכל התמונות.

“oil painting of panda playing with a kite”

תמונה שנוצרה באמצעות DELL-E-2

“rainbow cat eating a flower”

תמונה שנוצרה באמצעות DELL-E-2

“picasso dancing dog at night time ”

תמונה שנוצרה באמצעות DELL-E-2

כמו שאתם רואים התוצאה יפה מאוד והמגבלה העיקרית של השימוש במערכת הזו היא הדימיון של המשתמשים. מוזמנים לנסות גם אתם את מחולל התמונות הזה ולשלוח לי את התמונות שאתם יצרתם עם הטכנולוגיה הזאת.

מעניין מאוד איזה שימושים נראה בעתיד עם המערכת הזאת, האם היא תוכל להחליף או לנגוס בנתח השוק של מאגרי תמונות בתשלום? ימים יגידו, אבל מה שבטוח יהיה מאוד מעניין לראות מה צופן העתיד ואיך ייראו התמונות הללו בעתיד עם המשך התפתחות הטכנולוגיה.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top