אוף טופיק : 3 הצגות מומלצות שכדאי לכם לבדוק

הצגות מומלצות

כן אני יודע, הבלוג שלי מתמקד לרוב בעולמות הדיגיטל למיניהם אבל מכיוון שמדובר בסופו של דבר בבלוג אישי שלי, שבוא אני יכול להוציא מעצמי תוכן ומחשבות על שלל דברים שקורים לי בחיים, חשבתי לשים לעצמי כאן בבלוג רשימה של הצגות מומלצות שככל הנראה עוד תתעדכן ככל שיעבור הזמן.

תיאטרון זה סוג של בידור שקיים כבר מאות שנים, כובש את הקהל ביכולתו להעביר אותם לעולמות שונים, לעורר רגשות ולאתגר את נקודות המבט שלהם. בין אם מדובר ביצירה מוזיקלית, דרמה, קומדיה או ניסיוני, התיאטרון מספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

אם אתם מחפשים הצגה מומלצת והתחלתם לבדוק איזה הצגות יש כנראה שאתם גיליתים שיש אינספור הצגות תיאטרון, אני מקווה שהכתבה הזו תעזור לכם לצמצם את האפשרויות מתוך המגוון העצום של המופעים הזמינים.

בפוסט זה, אני אסקור כמה ממופעי התיאטרון האחרונים שראיתי ופשוט נהניתי מהם עד כדי כך שבחרתי לשתף אותם בבלוג.

בואו נתחיל!

הצגות מומלצות
Credit: Pixabay

פיטר פן // תיאטרון הקאמרי

כן אני יודע שמדובר בהצגת ילדים לכאורה, ובתכלס הייתי שם רק בגלל שלקחתי את הילד בן ה-6 שלי, אבל אחרי שראיתי את ההצגה הזו בהנאה כל כך גדולה (שלי ושל הילד) אמרתי לעצמי שאני חייב לפרגן למיה לנדסמן (וונדי) ושאר חברי הקאסט של ההצגה ולכל מי שאחראי על התפאורה המהממת והתלבושות המקוריות.

לאורך השנים יצא לי לראות הרבה הצגות עם הילד וזו ללא ספק היתה הצגה ברמה גבוהה ואני סופר ממליץ לכם לקחת את הילדים שלכם אליה ועל הדרך מבטיח לכם שתהנו. בנוגע לסיפור ההצגה אין לי מה לפרט יותר מדי, פיטר פן, כולנו ראינו את הסרט / הסדרה וההצגה לא משנה הרבה ממה שהכרתם והסיפור המרכזי זהה ונאמן למקור.

ברוכים הבאים לגיהנום // בית ליסין

אבי קושניר הוא מסוג השחקנים שיש להם מגע של זהב והחיבור שלו עם רמי ורד שכתב הצגה נהדרת אחרת בכיכובו של קושניר (עבדלה שוורץ) בהחלט מוכיח את עצמו גם בהצגה 'ברוכים הבאים לגיהנום'.

מדובר בדרמה-קומית על בחור מבוגר שהחיים לא ממש הלכו בכיוון שהוא אצה ואפילו אפשר לומר שיש לו מזל ביש בכל הנוגע להכל. אך רוצה המזל ואחרי כל הדברים הגרועים והכישלונות שעברו עליו בחייו הוא זוכה בלוטו…. ומת באותו רגע מהתקף לב.

אך כאן לא מסתיימת ההצגה אלא רק מתחילה, מכיוון שהוא מגיע ללימבו, מקום בין חיים למוות ושם הוא צריך לקבל את השיבוץ שלו בגיהנום. מפה לשם הדברים קצת מסתבכים אבל למה לי לעשות לכם ספויילרים להצגה החמודה הזאת.

אפס ביחסי אנוש // בית ליסין

רציתי לפנק את האישה ולקחתי אותה להצגה אפס ביחסי אנוש, ומה אני אגיד לכם, אחד הדייטים המהנים שהיו לי עם אישתי, מעבר להצגה הנהדרת יש במקום שפע של מסעדות מעולות ובתי קפה שכדאי לכם לבדוק. אם נחזור להצגה הגעתי למופע אחרי שראיתי כבר את הסרט 'אפס ביחסי אנוש' ובכנות חשבתי שאין להם ממש מה להציע לי, אבל העיבוד הבימתי פשוט עושה הצדעה מרשימה, מצחיקה, ומומלצת לסרט, ככה שגם אם ראיתם (ובטוח אם לא ראיתם) אתם ממש תיהנו מההצגה הזו.

אלה היו ההמלצות שלי, מוזמנים לכתוב לי על עוד הצגות בתגובות, אני תמיד שמח לגלות הצגות נוספות שאסור לפספס.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top