אם יש בעיה לקבל מיילים עם תוסף Contact Form 7 יש לי פתרון עבורכם

לא מזמן סקרתי כאן בבלוג רשימה של תוספים לוורדפרס שעושים את החיים קצת יותר קלים והיום רציתי להרחיב ספציפית בנושא התוסף Contact Form 7 ובעיה שיש לו באחד האתרים שאני מנהל (ואיך לפתור אותה כמובן).

תוסף Contact Form 7 הוא אחד הפלגאינים הוותיקים והפופולריים ביותר שיש בוורדפס וסביר להניח שאם יש לכם בלוג/אתר אינרנט יצא לכם להשתמש בו על מנת לשלב באתר שלכם טופס יצירת קשר, כך שתקבלו מיילים מגולשים שמבקרים אצלכם.

הבעיה היא שעם כל הכבוד לתוסף הזה (ויש כבוד) יש לו גם חסרונות רבים, לעיתים המיילים ששולחים אליכם. לעיתים מיילים חשובים ששולחים אליכם מגיעים לתיבת הספאם שלכם או גרוע מכך, לא מגיעים בכלל אל תיבת הדואר.

הדרך הטובה ביותר לתקן את הבעיה הזו היא לעשות אימות למיילים של האתר שלכם באמצעות SMTP ולבחור בשירות טוב של מיילים שיבצע את ההעברה של המיילם ששולחים אליכם באמצעות הטופס.

SMPT זה קיצור לפרוטוקול פשוט להעברת דואר או באינגליש – Simple Mail Transfer Protocol . הוא משמש למשלוח מיילים בין שרתים שונים, עד שיגיע לשרת היעד.

Credit: Pixabay

בהנחה שהתקנתם והטמעתם את תוסף Contact Form 7 באתר שלכם ועדיין המיילים לא מגיעים סביר להניח שאתם צריכים שירות של SMPT. כשאצלי הבעיה הזו הופיע חקרתי ברשת על שירותים שונים מסוג זה והגעתי אל תוסף נהדר שפתר לי את כל הבעיות שהיו לי עם המיילים. מדובר בתוסף חינמי שמאפשר לכם להשתמש בשירות האימות של gmail (או חברות אחרות שנותנות את השירות הזה).

שמו של התוסף וורדפרס המדובר זה WP Mail SMTP הוא אמנם דורש התקנה קצת טכנית אך אני מוסיף כאן בפוסט מדריך שהוא העלו לערוץ היוטיוב שלהם שמסביר את השלבים להתקנה ופתרון בצורה מעולה שעזרה לי לבצע את ההתקנה (ואני לא מגדיר את עצמי בן אדם סופר טכני).

המדריך וידאו המצורף מסביר איך להתקין את התוסף כאשר שירות המיילים שלכם זה gmail, שזה יכול להתאים לכם בהנחה ואתם לא מקבלים כמויות גדולות של מיילים. חשוב לציין שלא מדובר בפתרון שיחליף בהכרח את הצורך בשימוש בתוסף Contact Form 7, אלא רק תוספת של פלגאין של SMTP.

אתם כמובן יכולים לבחור להתקין תוסף טפסי יצרת קשר אחר מ- Contact Form 7 אך מבדיקה שעשיתי שני התוספים עובדים נהדר יחד ובעיית קבלת המיילים שהיתה לי נעלמה כלא היתה.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top