אוזניות אלחוטיות – 3 דגמים שאני אוהב במיוחד

אוזניות אלחוטיות

למרות המורכבות האדירה של החיים המודרניים אני באמת ובתמים חושב שאנחנו חיים בתקופה מדהימה, מלאה בפיתוחים טכנולוגיים שהופכים את החיים שלנו להרבה יותר פשוטים ונוחים.

לכל אחד מאיתנו יש את המשהו הטכנולוגי הזה שמשדרג את החיים שלו וגורם לו לשמוח. אצלי יש שני דברים כאלה, הדבר הראשון קשור בניקיונות, אני שונא פשוט שונא לנקות את הבית, ומהרגע שרכשתי לעצמי שואב אבק רובוטי אני מרגיש שהחיים שלי השתפרו לטובה. אני כמעט ולא צריך לטאטא או לשטוף את הבית שלי וזה מחמם לי את הלב להיפטר ממטלה כל כך מציקה.

הפריט הטכנולוגי השני ששידרג לי את החיים משמעותית זה האוזניות האלחוטיות שלי. יש לי 3 סוגים של אוזניות אלחוטיות שצברתי במהלך השנים, לכל אחת מהן יש שימוש אחר והם פשוט שידרגו לי משמעותית את ההנאה בפעילויות השונות שאני עושה כאשר אני משתמש בהן. אם אתם שואלים את עצמכם למה 3 אוזניות אלחוטיות שונות ההסבר דיי פשוט.

יש לי אוזניות קשת אלחוטיות של סוני שיש להן טכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC למי שרוצה להיכנס לפרטים והגדרות) וכשאני נמצא במקום רועש ואני עדיין מעוניין לעבוד בשקט לשמוע סרטון או פודקאסט אני שם את האוזניות האלה והן מנתקות אותי לגמרי מהסביבה.

האוזניות השניות שלי הן אוזניות כפתור (earbuds) שיש להן לוק יותר מינימליסטי והן פחות מכבידות על הראש. איתן אני משתמש כשאני רוצה עדיין להיות מחובר לסביבה שלי ולא מתחשק לי כשאני עובד הרבה זמן שהכריות של האוזניות יחממו לי את האוזניים.

האוזניות האחרונות הן אוזניות אלחוטיות שמותאמות לריצה ואימון, שתי האוזניות הקודמות הן נהדרות ואיכות הסאונד שהן מאפשרות לי לשמוע הוא יותר טוב אבל הן לא מותאמות לריצה, אם במקרה הן יפלו לי סביר להניח שהן ינזקו ואני ממש לא מעוניין שזה יקרה. ולכן קניתי לעצמי במחיר דיי אטרקטיבי אוזניות לריצה ואימון שעושות את העבודה בצורה נהדרת.

עכשיו לאלו מכם שמחפשים אוזניות אלחוטיות מומלצות אין לי רשימה ענקית לפרט לכם אינספור אוזניות אלא רק להמליץ על האוזניות שאיתן אני משתמש ומאוד נהנה מהן.

אוזניות קשת של סוני – Sony WH-1000XM4

אוזניות שקיבלתי ליום ההולדת שלי מבת הזוג שלי וללא ספק מדובר באחת המתנות הטובות שקיבלתי בשלוש שנים האחרונות. יש להן איכות סאונד נהדרת, בסים מפוצצים, אפשר לשמוע איתם הכל החל מפודקאסט, לצפות ולהאזין לסרט או סתם לשמוע מוזיקה. השוס האמיתי שלהן זה טכנולוגיית סינון הרעשים שפשוט ימאפשרת לכם להתנתק מהסביבה ולהיות מחוברים אך ורק למה שקורה בתוך האוזניות שלכם.

יש גם אפשרות לווסת בצורות שונות את הניתוק ככה שלא תהיו מנותקים לגמרי מהסביבה ועדיין תוכלו לשמוע את מה שמתרחש סביבכם. קחו בחשבון שיש כבר דגם חדש של האוזניות האלה 1000XM5 אבל ממה שבדקתי על ההבדלים בין שני הדגמים אני דיי אדיש ואין לי צורך בדגם החדש של סוני. יש כמובן הבדלים משמעותיים במחירים – Sony WH-1000XM4 אפשר למצוא היום באזור ה900 ש"ח ו-Sony WH-1000XM5 אפשר למצוא במחיר של 1300 ש"ח בערך.

אוזניות כפתור – 1More Comfobuds Pro

אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות מינימליסטיות שלא יציקו לכם יותר מדי באוזן ועדיין יראו מעולה ויפיקו סאונד מצוין יחסית לאוזניות כפתור – 1More Comfobuds Pro זאת אופציה מעולה שעובדת בשבילי. הזמנתי אותם דרך אליאקספרס במחיר מצחיק של 250 ש"ח וזה אחד המוצרים שנתנו לי את היחס הכי טוב של עלות מול תועלת

אוזניות ספורט – JLab Fit Sport Fitness

אני מתבייש להודות בזה שאת האוזניות האלה רכשתי ממש לאחרונה דרך KSP אחרי תקופה ארוכה שרצתי עם אוזניות שמחוברות עם חוט לסמארטפון שלי. לא יודע למה אבל חשבתי שהקישוריות של הבלוטוס לא תעבוד טוב כשאני רץ וכל הזמן יהיו לי ניתוקים או קפיצות בזמן השיר / פודקאסט שאני שומע.

זה ממש לא היה המצב, האוזניות האלה מאפשרות לי לרוץ בכיף מבלי לשים לב כל הזמן שהחוט לא נמתח יותר מדי או נתקע במשהו. הריצה שלי השתדרגה והסאונד של האוזניות פשוט מעולה. אם אתם אנשים שאוהבים לרוץ ואתם מתלבטים בנוגע לאיזה אוזניות אלחוטיות כדאי לכם לקנות זאת אופציה מצוינת עבורכם.

האוזניות הללו מחוברות בחוט אחת לשנייה אך הן נפרדות מהסמארטפון שלכם ככה שיש לכם חוט שנמצא על העורף שלכם וניתן לקצר / להאריך אותו בהתאם לנוחות האישית שלכם.

טוב, זאת בהחלט היתה חפירה מעניינת על הפטיש שלי לטכנולוגיה וספציפית לאוזניות אלחוטיות, מקווה שאתם נהניתם כמוני. אם יש לכם דגמים של אוזניות אלחוטיות שבא לכם להמליץ עליהם מוזמנים לכתוב אותם בשרשור התגובות.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top