4 שירותי אחסון אתרים מומלצים שאני אוהב להשתמש בהם

כל מי שבונה אתרים בטוח יודע שהדבר הבסיסי ביותר בשלבי בניית האתר הוא לקנות דומיין ולאחסן אותו בשירות אחסון אתרי אינטרנט כלשהו. אי אפשר לבנות אתר ולהציג אותו לעולם מבלי שיהיה לכם מקום שבו אתם תאחסנו אותו.

שרתי אירוח אתרים הם בדיוק כמו כל שרת אחר אשר מאחסן ומגיש דפי אינטרנט למחשבים אחרים. הם מאחסנים נתונים עבור אתרי אינטרנט ומספקים לאינטרנט דפי אינטרנט. ההבדל העיקרי בין שרת אירוח אתרים למחשב הביתי שלך הוא שאתה לא יכול להיכנס לחשבון אישי במחשב כדי להעלות תוכן לבד, אבל אתה יכול להעלות תוכן מאתרים רבים ושונים על מארח אינטרנט.

שרת אירוח אתרים צריך להיות אמין וצריך להיות מסוגל לספק שירות ללא הפרעה. חברה עשויה להשתמש בכמה שרתים או בשרתים רבים בהתאם לגודל הארגון וכמות התעבורה שהם מקבלים. ישנם שני סוגים של שירותי אירוח: משותף וייעודי. אירוח משותף משתמש בשרת פיזי אחד, בעוד מארחים ייעודיים לכל אתר בשרת הפיזי שלהם.

בכתבה זאת החלטתי למנות בפניכם כמה מהחברות איתן אני עובד בדרך כלל כאשר אני צריך למצוא אחסון לאתרים שלי.

Credit: Pixabay

EBN

שירות זול מאוד שמתאים בעיקר למקדמי אתרים שבונים לעצמם רשת בלוגים פרטית (privet blog network). השירות נותן לכם להפריד בין האתרים השונים שאתם מאחסנים ולא מחבר ביניהם מבחינת כתובת IP וסימני עקבות שונים שיקשרו בין האתרים הללו. השירות שלהם הוא טוב מאוד והם עוזרים לבצע את ההעברה של האתר שלכם משרת אחר באופן אוטומטי ולעיתים ידני במידה וצריך. ממליץ בחום על השירות הזה, שאני משתמש בו כבר מעל שנה. חשוב לציין שאם אתם לא מקדמי אתרים שבונים רשת אתרים  אלא פשוט צריכים שרת חזק לאחסן את האתר שלכם אז עדיף לכם לקחת את אחת ההמלצות האחרות ברשימה הזאת.

אקספים

חברה ישראלית לשירות אחסון אתרים בענן שלא מקבלת מספיק קרדיט לפי דעתי. מדובר בשירות אחסון מעולה שמקבלים במחיר טוב והם נותנים תמיכה מעולה למשתמשים שלהם. האתר העיקרי שלי יושב על השרתים של החברה הזאת ואני ממליץ עליהם עם יד על הלב. אם אתם מחפשים שרת בארץ במחיר טוב כדאי לכם לבדוק את אקספים.

cloudways

אמנם לא מדובר בחברה ישראלית והשרתים שלהם לא נמצאים בארץ אך תוכלו לשייך את האתר שלכם לשרתים שלהם בלונדון או פרנקפורט ולקבל תמורה מעולה עבור מחיר נמוך במיוחד. מדובר בחברה אמינה עם שירות טוב שצוברת תאוצה בשנים האחרונות ומקבלת ביקורות טובות מאוד מהלקוחות שלה.

Upress

חברה ישראלית שנותנת שירות אחסון אתרים בעברית, עם ממשק ניהול אתר ידידותי שנותן לכם הרבה אפשרויות וכמו כן תמיכה בעברית שזה תמיד טוב. השרתים כמובן נמצאים בישראל ונותנים עבודה טובה עבור משתמשים שיש להם אתרים בישראל. אני מפרגן לחברים בupress שיש להם בסך הכל מוצר טוב שנותן תמיכה בעברית, אם אין לכם כל כך מושג בשרתים לאתר ואתם צריכים פתרון טוב בעברית זאת אופציה נהדרת בשבילכם, אבל אם יש לכם קצת הבנה בעולם הזה או אתם מוכנים להשקיע קצת בסרטוני הדרכה ביוטיוב שילמדו אתכם מה שאתם צריכים על מנת לחבר את הדומיין שלכם לשרת עדיף לכם ללכת על אחת מהאופציות הקודמות שרשמתי ולו רק בגלל המחיר הגבוה של יופרס ביחס לאופציות הקודמות.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top