3 טיפים שיעזרו לכם לייצר תוכן יותר טוב

כל מי שמתעסק ביצירת תוכן מכיר את ההרגשה האיומה הזו, כאשר אנחנו ניצבים לפני הדף הלבן הריק, רגע לפני (או אחרי) שאנחנו צריכים להתחיל את העבודה וכל מה שצריך זה פשוט להתחיל. יש כאלה שיקראו למצב הזה "מחסום יוצרים" אבל ההרגשה הכללית של המצב הזה הוא שיש לנו עוגן שקשור לאצבעות שלנו ומונע מאיתנו להתחיל להקליד. אצלי זה לרוב נובע ממקום של פרפקציוניזם, כאילו אם אני אכתוב עכשיו כמה שורות של תוכן וזה לא יהיה בדיוק כמו שחשבתי ואז אני אצטרך למחוק ולהתחיל הכל מהתחלה.

ריכזתי לכם היום כמה כלים נהדרים שיעזרו לכם להתקדם עם יצירת התוכן שלכם. הכלים הללו ישדרגו את תהליך העבודה שלכם, יקצרו את זמני העבודה שלכם ויעזרו לכם לצאת ממצב שבו אתם תקועים מול דף לבן שרק מחכה שיוסיפו עליו שכבות של תוכן טקסטואלי, תמונות וסרטונים.

אם גם לכם יש המלצות של כלים שעוזרים לכם ליצור תוכן מוזמנים לכתוב עליהם בשרשור התגובות לכתבה. עכשיו בואו נתחיל.

Credit: Pixabay

rytr.me

את המערכת הנהדרת של rytr גיליתי לאחרונה והיא לגמרי יכולה לעזור לכם לצאת ממצב תקוע מעצבן של דף לבן שרק מחכה שיתחילו לכתוב עליו. מדובר במערכת כתיבה חצי אוטומטית שמובנית על טכנולוגיה של בינה מלאכותית. האלגוריתם של הפלטפורמה הזאת כותב עבורכם במספר שפות (כן כן גם בעברית!!) בסגנונות שונים. כל שעליכם לעשות זה להכניס כותרת ולתת למערכת להתחיל לייצר עבורכם כותרות ופסקאות.

לעיתים המערכת לא תהיה מושלמת אבל הפלט שלה ייתן לכם תוצר שאתם יכולים להתחיל לעבוד איתו ולערוך אותו. בנוסף זה נותן לכם את הדחיפה הראשונית של גוף טקסט שמישהו יצר עבורכם והדף מתחיל להיות מלא בתוכן, שזה תמיד מוריד את מפלס החרדה לכל מי שמתמודד עם הקשיים הללו. הניסיון שלי עם המערכת הוא ממש חיובי והתחלתי לאחרונה להשתמש בה במיוחד לפרויקטים של תוכן שאני צריך לעשות בכל הנוגע לכתבות seo באתרי לווין שאני מנהל. למערכת יש גרסה חינמית שהיא כמובן קצת מוגבלת אך היא לגמרי מאפשרת לכם להבין האם אתם באמת יכולים להפיק תוכן טוב ומועיל מהמערכת, ובמידה וכן אתם יכולים לרכוש את גרסת הפרימיום שנכון להיום היא בסביבות מחיר של 100 ש"ח לחודש.

מאגר תמונות חינמי לשימוש מסחרי – Pixabay

כמו שאתם בטח יודעים, יצירת תוכן לא מתחילה ונגמרת בטקסט שאתם כותבים, היא כוללת הרבה מרכיבים של מדיה עשירה כמו תמונות, סרטונים, אינפוגרפיקות ועוד. אך מכיוון שאנחנו חייבים לעמוד בסטנדרטים של שימוש חוקי בתכנים הללו אנחנו צריכים לדעת שהתמונה שאנחנו משלבים בגוף הכתבה שלנו או בתמונה הראשית של הפוסט תהיה משוחררת מזכויות יוצרים ויהיה ניתן לעשות בה אפילו שימוש מסחרי.

אחד ממאגרי התמונות האהובים עלי, שאני משתמש בו כדרך קבע, זה Pixabay. המאגר כולל מעל מיליון תמונות וסרטונים משוחררים מזכויות יוצרים ורובם ניתנים לשימוש מסחרי, דבר שיסגור לכם את הפינה של האימג'ים בכתבה ולא תרגישו שהתפשרתם יותר מדי על איכות התמונות. בנוסף למאגר התמונות הזה ישנם מאגרים נוספים שאתם יכולים לבדוק במידה ולא מצאתם בדיוק מה שחיפשתם כמו pexels , freepik ועוד. רק חשוב לשים לב לפני שאתם מורידים את התמונות מהאתרים שכתוב שניתן להשתמש בהן באופן חופשי ללא מתן זכויות יוצרים ו/או הגבלות נוספות.

מערכת ליצירת אינפוגרפיקות – venngage

טקסט ותמונות זה יפה ונחמד אבל ליצור אינפוגרפיקה זה כבר לתת לגולשים ו/או ללקוחות שלכם אפקט של "WOW". אין מה לעשות כשאתם משתמשים באינפוגרפיקה אתם מעבירים מסר של מקצוענות וזה יכול לעזור לכם בהיבטים אחרים במידה והאינפוגרפיקה שלכם אכן מוצלחת ואתרים אחרים ירצו להשתמש בה ולתת לכם לינקים של קרדיט (זה בהנחה שזה בכלל משהו שמדבר אליכם מההיבט של קידום האתר שלכם).

בכל מקרה מעבר לאספקטים שפירטתי עליהם בפסקה הקודמת, אינפוגרפיקה זאת דרך מעולה להעביר את המסר שלכם בצורה ברורה אשר משלבת גרפים ונתונים. המערכת של venngage תעשה לכם את החיים פשוטים ביצירת אינפוגרפיקה יפה שתופסת את העין.

אוקיי הגענו לסיום הפוסט, אם יש לכם המלצות נוספות שעוזרות לכם ליצור תוכן יותר טוב מוזמנים לכתוב לי עליהם בתגובות לכתבה. מכיוון שאני מתנסה בהרבה כלים חדשים ליצירת תוכן סביר להניח שתהיה בעתיד עוד כתבה בסגנון שתסקור ותמליץ עוד כמה כלים נהדרים שעוזרים לי לייצר תוכן יותר טוב.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top