6 קבוצות פייסבוק שישדרגו את הידע המקצועי שלכם בעולמות הדיגיטל

קבוצות פייסבוק

זה לא משנה אם אתם נמצאים בתחילת הדרך שלכם בעולם הדיגיטל או שאתם בכלל נינג'ות שיווק דיגיטלי שנמצאים בתחום כבר כמה שנים, תמיד יש מה ללמוד, אם זה אפליקציה חדשה שיכולה להפוך את תהליך העבודה שלכם לפשוט יותר, תוסף לכרום שמקצר לכם זמן, פלאגין לוורדפרס שיעיף את האתר שלכם קדימה ועוד.

בהנחה שגם אתם אנשים שאוהבים ללמוד ולהכיר דברים חדשים שיכולים לשדרג את ההבנה והשליטה שלכם בכל מה שדיגיטל, תשמחו לדעת שריכזתי לכם היום כמה ממקורות הידע הטובים ביותר שאני לומד מהם על בסיס קבוע מפייסבוק. לעיתים זה יכול להיות שיעור קטן על שיווק דיגיטלי שישדרג את ההבנה שלכם על התחום ולפעמים שאלה של מישהו בקבוצה תחדד לכם את ההבנה על אותו נושא. בנוסף הקבוצות הללו עוזרות לגולשים בחינם בפתרון של בעיות ונושאים מקצועיים שונים.

השתדלתי לכלול בכתבה את הקבוצות הכי גדולות שאני מכיר, שמתפרסמים בהם על בסיס קבוע הרבה פרסומים במהלך השבוע. מוזמנים להיכנס לכל קבוצה ולגלול בה על מנת להחכים מהפוסטים שמתפרסמים, תוך כדי להבין האם זו קבוצה שמתאימה לכם ולידע שאתם רוצים להוסיף לעצמכם.

בנוסף אם יש לכם המלצות לקבוצות פייסבוק נוספות שמשדרגות את הידע בנושאים הקשורים לעולם הדיגיטל מוזמנים להוסיף אותם בתגובות לכתבה.

קבוצות פייסבוק
Credit: Pixabay

התוכניסטים

קבוצה שמתרכזת בעולמם של יוצרי התוכן במרחב הדיגיטלי בדגש על ניהול קהילות, יצירת תוכן וידאו, יצירת תוכן, סטורטלינג, ניהול רשתות חברתיות ועוד. הקהילה מונה כיום כמעט 30 אלף חברים והיא ממשיכה לגדול בקצב מרשים. בנוסף לקבוצת הפייסבוק של התוכניסטים שם גולשים יכולים להעלות שאלות, מדריכים, טיפים ועוד, יוצר הקהילה פתח אתר אינטרנט שבו ניתן לפתוח יוזרים עבור חיפושי עבודה. בנוסף תוכלו למצוא באתר הקהילה המון מדריכים שיעזרו לכם בשיווק דיגיטלי ועוד.

אסטרטגיה שיווקית בכיף

קבוצה נהדרת של טל איתן שמעודדת בעלי עסקים / פרילאנרסים לקחת את השיווק שלהם לשלב הבא. בנוסף הוא מציג מדריך חינמי ומושקע ממש שילמד אתכם לבנות אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם. הקהילה הזאת היא סוג של מרחב בו ניתן להתייעץ וללמוד על כל מה שקשור לניהול, שיווק וקידום העסק שלכם בעולמות הדיגיטל. בנוסף מקיימים בקהילה הזאת מדי פעם גם הרצאות, סדנאות וקורסים (בחינם או בתשלום סמלי) עבור חברי הקבוצה.

Supertools

קהילה שמנסה לתת לאנשי הדיגיטל כוחות-על באמצעות כלים דיגיטליים חדשניים שיחסכו לכם זמן בעבודה ויקלו עליכם. בקהילה הרבה פעמים אתם תראו פשוט פוסטים של אנשים שמחפשים כלי לפתרון בעיה שיש להם, והקטע המגניב באמת הוא שלרוב לכל בעיה יש פתרון שגולשים אחרים מכירים ועוזרים אחד לשני עם טיפים משני חיים שיעשו ממש אופטימיזציה לתהליך העבודה שלכם. מוזמנים להיכנס לקבוצה ולהתרשם בעצמכם.

הפרלמנט קידום אתרים למתקדמים – SEO

עד עכשיו דיברנו על קבוצות שנותנות טיפים וידע על עולם הדיגיטל באופן כללי, אבל הקבוצה הבאה 'הפרלמנט' זה קבוצה שמתמקדת בעולם קידום האתרים ומדובר ללא ספק בקבוצת הפייסבוק המקצועית הטובה ביותר בתחום קידום האתרים. אם יש לכם זיקה לתחום הזה ו/או אתם מעוניינים להיכנס אליו וללמוד את התחום הסופר מעניין של קידום אורגני כדאי לכם להצטרף לקבוצה הזאת.

אינסטגרם – טיפים לשיווק ולפרסום

אינסטגרם זאת פלטפורמה שכל משווק דיגיטלי / בעל אתר / בעל עסק חייב לתחזק בה נוכחות דיגיטלית. אי אפשר להתעלם מהכוח והפוטנציאל האדיר שלה. ונכון להיום החשיפה האורגנית באינסטגרם עדיין נחשבת לממש גבוה, דבר שמאפשר לכם להיגע לקהלים גדולים של גולשים רלוונטיים למותג שלכם מבלי להשקיע סכומים גבוהים של כסף. הקהילה הזאת תתן לכם את הכלים והטיפים שאתם צריכים על מנת לצמוח באינסטגרם ומקסם את הנוכחות שלכם בדרך הטובה ביותר.

צעדיגיטלי ראשון

במידה ואתם נמצאים בתחילת הדרך שלכם בעולם הדיגיטל אנחנו ממליצים לכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק צעדיגיטלי ראשון, מדובר בקבוצה מקצועית שנותנת המון ידע וטיפים על עולמות הדיגיטל ממקום של התחלה ובלי חפירות מעמיקות שאנשים בלי רקע או ניסיון בעולם הזה צריכים.

דורי הרטמן הוא בלוגר מקצועי שמסקר בעיקר תחומי דיגיטל, טכנולוגיה, צרכנות ופנאי מעל חמש שנים. לאחר לימודיו במכללה למנהל בתחום של מנהל עסקים וראיית חשבון, דורי החליט לשנות כיוון לכתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים הללו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top